Loading the content...

Pricing / Payment methods

The available methods of payment are as following:

i. Payment upon delivery

The products are shipped by a courier shipping company and you pay the cost, which consists of the price of the product/s and the relevant shipping charges, upon the time of delivery. In case of payment upon delivery the extra charge for you is two(2) euro.

 

ii. Deposit or remittance in a bank account

You can deposit or remit the exact amount for the product/s and any shipping charges in the Company’s bank account held in the bank EUROBANK with the details mentioned below, obligatorily indicating your name and surname and if possible the number of the particular order.

Bank Account IBAN: GR5202601350000530200775271
Beneficiary’s Name:  KOSTOULA PLIAKOU

ATTENTION: Do not deposit money in our bank account before your order is confirmed, or else you will be charged with any refund fees.

After you deposit the money, in order to facilitate and service you faster, please let us know about your deposit by sending us the bank receipt by email at turquoiseshopgr@gmail.com

After you deposit the order cost in the above mentioned bank account and after we receive the deposit receipt, your order will be regarded as complete.(at checkout). The deposit or remittance fees in our bank account will exclusively burden you.

 

iii Delivery and payment in our store at location

After we receive and confirm your order you can also collect your product/s from our store at location (21st Tzanakaki str, PC 73134, Chania) at the time we have indicated, paying the respective cost in person. The product/s you have placed an order for and you wish to collect from our store at location will be reserved for you for a period of three (3) workdays from the delivery of the confirmation email. After that period of time has passed the Company is not obliged to service your order. If you wish to order the same product anew you must restart the ordering procedure all over again, using one of the above mentioned methods.

In case you have already paid in advance or deposited the amount in our bank account you must provide the receipt or the deposit slip as well as your identification card so that you can receive the merchandise. A receipt by a third person is not feasible unless he is relevantly authorized with a certification document of your original signature by a competent body. If you have chosen delivery from our store at location as a method and you have deposited the respective amount but you do not show up and receive the product/s within ten (10) workdays since the Company’s notification about the product/s availability, the Company has the right to cancel your order, refunding you or issuing credit to your name, after it removes bank expenses.

 


Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής που μπορείτε να επιλέξετε είναι οι εξής:

 

i. Αντικαταβολή

Τα προϊόντα αποστέλλονται με ταχυδρομική υπηρεσία courier κι εσείς καταβάλλετε το αντίτιμο, που αποτελείται από το τίμημα του/των προϊόντος/ων και τα σχετικά έξοδα αποστολής, τη στιγμή της παραλαβής. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή επιβαρύνεστε επιπλέον με το ποσό των δύο (2) ευρώ.

 

ii. Κατάθεση ή έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να καταθέσετε ή εμβάσετε το ακριβές χρηματικό ποσό για το/τα προϊόν/τα και τα, τυχόν, έξοδα αποστολής του στον τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας μας που τηρείται στην τράπεζα EUROBANK και έχει τα παρακάτω στοιχεία, αναγράφοντας υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμό σας και, αν είναι εφικτό, τον αριθμό της σχετικής παραγγελίας.

Αριθμός λογαριασμού ΙΒΑΝ: GR5202601350000530200775271

Όνομα δικαιούχου: ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΠΛΙΑΚΟΥ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην καταθέτετε χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό μας πριν επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας, άλλως θα επιβαρυνθείτε με τα τυχόν έξοδα επιστροφής των χρημάτων σας.

Μετά την κατάθεση των χρημάτων, για την διευκόλυνση και την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να μας γνωστοποιήσετε την κατάθεση στέλνοντας μας το αποδεικτικό της τράπεζας στην ηλεκτρονική διεύθυνση turquoiseshopgr@gmail.com .

Μετά την κατάθεση του ποσού της παραγγελίας στον παραπάνω λογαριασμό και αφού μας αποσταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης η παραγγελία σας θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί. Τα έξοδα κατάθεσης ή εμβάσματος των χρημάτων στον τραπεζικό μας λογαριασμό βαρύνουν αποκλειστικά Εσάς.

 

iii. Παραλαβή και πληρωμή στο φυσικό κατάστημα

Αφού έχει ληφθεί και επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας μπορείτε να παραλάβετε το/τα προϊόν/-ντα σας και από το φυσικό μας κατάστημα (Τζανακάκη 21, 73134, Χανιά) στον χρόνο που θα σας έχουμε υποδείξει, καταβάλλοντας το αντίστοιχο τίμημα αυτοπροσώπως. Το/τα προϊόν/-ντα που έχετε παραγγείλει και επιθυμείτε να παραλάβετε από το φυσικό μας κατάστημα θα δεσμεύονται για εσάς για χρονικό διάστημα τριών (3) εργασίμων ημερών από την λήψη του επιβεβαιωτικού μηνύματος. Μετά το πέρας του διαστήματος αυτού η Εταιρεία δεν υποχρεούται στην εξυπηρέτηση της παραγγελίας σας. Αν επιθυμείτε να παραγγείλετε εκ νέου το ίδιο προϊόν/ντα θα πρέπει να κάνετε πάλι τη διαδικασία παραγγελίας, με έναν από τους ως άνω τρόπους.

Σε περίπτωση που έχετε προκαταβάλλει το ποσό ή έχετε καταθέσει το σχετικό τίμημα στον τραπεζικό μας λογαριασμό θα πρέπει να μας προσκομίσετε είτε την απόδειξη αγοράς είτε το αποδεικτικό κατάθεσης καθώς και την αστυνομική σας ταυτότητα για να μπορείτε να παραλάβετε το/τα εμπόρευμα/εμπορεύματα.  Παραλαβή από τρίτο πρόσωπο δεν είναι εφικτή εκτός αν έχει εξουσιοδοτηθεί σχετικά με βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής σας από αρμόδιο φορέα. Αν έχετε δηλώσει ως τρόπο παραλαβής το φυσικό μας κατάστημα και έχετε καταθέσει το αντίστοιχο ποσό αλλά δεν εμφανίζεστε να παραλάβετε το/τα προϊόν/ντα εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την ειδοποίηση της Εταιρείας ότι το/τα προϊόν/ντα είναι διαθέσιμα, η Εταιρεία έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας, επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας ή εκδίδοντας πιστωτικό στο όνομα σας, αφού αφαιρέσει τυχόν τραπεζικά έξοδα.

Back to top