Loading the content...

Τιμολόγηση/Τρόποι πληρωμής

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής που μπορείτε να επιλέξετε είναι οι εξής:

 

i. Αντικαταβολή

Τα προϊόντα αποστέλλονται με ταχυδρομική υπηρεσία courier κι εσείς καταβάλλετε το αντίτιμο, που αποτελείται από το τίμημα του/των προϊόντος/ων και τα σχετικά έξοδα αποστολής, τη στιγμή της παραλαβής. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή επιβαρύνεστε επιπλέον με το ποσό των δύο (2) ευρώ.

 

ii. Κατάθεση ή έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να καταθέσετε ή εμβάσετε το ακριβές χρηματικό ποσό για το/τα προϊόν/τα και τα, τυχόν, έξοδα αποστολής του στον τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας μας που τηρείται στην τράπεζα EUROBANK και έχει τα παρακάτω στοιχεία, αναγράφοντας υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμό σας και, αν είναι εφικτό, τον αριθμό της σχετικής παραγγελίας.

Αριθμός λογαριασμού ΙΒΑΝ: GR5202601350000530200775271

Όνομα δικαιούχου: ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΠΛΙΑΚΟΥ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην καταθέτετε χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό μας πριν επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας, άλλως θα επιβαρυνθείτε με τα τυχόν έξοδα επιστροφής των χρημάτων σας.

Μετά την κατάθεση των χρημάτων, για την διευκόλυνση και την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να μας γνωστοποιήσετε την κατάθεση στέλνοντας μας το αποδεικτικό της τράπεζας  με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση turquoiseshopgr@gmail.com .

Μετά την κατάθεση του ποσού της παραγγελίας στον παραπάνω λογαριασμό και αφού μας αποσταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης η παραγγελία σας θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί. Τα έξοδα κατάθεσης ή εμβάσματος των χρημάτων στον τραπεζικό μας λογαριασμό βαρύνουν αποκλειστικά Εσάς.

 

iii. Παραλαβή και πληρωμή στο φυσικό κατάστημα

Αφού έχει ληφθεί και επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας μπορείτε να παραλάβετε το/τα προϊόν/-ντα σας και από το φυσικό μας κατάστημα (Τζανακάκη 21, 73134, Χανιά) στον χρόνο που θα σας έχουμε υποδείξει, καταβάλλοντας το αντίστοιχο τίμημα αυτοπροσώπως. Το/τα προϊόν/-ντα που έχετε παραγγείλει και επιθυμείτε να παραλάβετε από το φυσικό μας κατάστημα θα δεσμεύονται για εσάς για χρονικό διάστημα τριών (3) εργασίμων ημερών από την λήψη του επιβεβαιωτικού μηνύματος. Μετά το πέρας του διαστήματος αυτού η Εταιρεία δεν υποχρεούται στην εξυπηρέτηση της παραγγελίας σας. Αν επιθυμείτε να παραγγείλετε εκ νέου το ίδιο προϊόν/ντα θα πρέπει να κάνετε πάλι τη διαδικασία παραγγελίας, με έναν από τους ως άνω τρόπους.

Σε περίπτωση που έχετε προκαταβάλλει το ποσό ή έχετε καταθέσει το σχετικό τίμημα στον τραπεζικό μας λογαριασμό θα πρέπει να μας προσκομίσετε είτε την απόδειξη αγοράς είτε το αποδεικτικό κατάθεσης καθώς και την αστυνομική σας ταυτότητα για να μπορείτε να παραλάβετε το/τα εμπόρευμα/εμπορεύματα.  Παραλαβή από τρίτο πρόσωπο δεν είναι εφικτή εκτός αν έχει εξουσιοδοτηθεί σχετικά με βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής σας από αρμόδιο φορέα. Αν έχετε δηλώσει ως τρόπο παραλαβής το φυσικό μας κατάστημα και έχετε καταθέσει το αντίστοιχο ποσό αλλά δεν εμφανίζεστε να παραλάβετε το/τα προϊόν/ντα εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την ειδοποίηση της Εταιρείας ότι το/τα προϊόν/ντα είναι διαθέσιμα, η Εταιρεία έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας, επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας ή εκδίδοντας πιστωτικό στο όνομα σας, αφού αφαιρέσει τυχόν τραπεζικά έξοδα.

Back to top